paris - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu paris - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu

paris

Door: Luke

Blijf op de hoogte en volg Luke

16 April 2010 | Frankrijk, Parijs

Heej, eerst maar is wat vragen beantwoorden.
slapen doe ik voornamelijk in hostels, goedkoop en je leert er veel mensen kennen die ook aan het reizen zijn.
Eten doe ik gewoon in de buurt van het hostel, ontbijt is meestal inbegrepen (weinig keuze meestal, maarja), lunchen gewoon bij n kraampje of bakker die ik tegenkom, en voor t avond eten geld t zelfde.
Gerrit van de terp noemt zichzelf bruul, dus vandaar.
En ja, ik heb wegenwacht europa, maar verwacht dat ik die niet nodig heb :p
Of ik bruin terug kom, tsja, witter zal ik iig niet terug komen (bijna onmogelijk)

na t hostel in boulogne sur mer had ik n camping geboekt, in de buurt van plailly (80 km van parijs) omdat er daar nergens hostels in de buurt waren, niet zo'n slim plan met 4 graden snachts! heb dus na 2 nachten (zou er eigenlijk 4 blijven) toch maar naar n hotel in de buurt te gaan. Ik moest in de buurt van plaily zijn ivm astrix.

woensdag en donderdag ben ik naar disney geweest, t was druk! maar toch goed vermaakt. Vandaag n tour door paris gedaan, er mooi! Oja parijs is groot! Heb vandaag de hele dag rond gelopen en nog lang nie de helft gezien, gelukkig blijf ik nog 2 nachten in dit hostel.

Parijs is n hele mooie stad, alleen overal lopen van die schooiers rond die vragen om geld, of iets willen verkopen. Je word platgegooid met eifeltoren souvenirs en op iedere hoek van de straat ligt/staat/zit wel n zwerver.

Morgen naar t louvre en n soort van madame tussaud, verder kijk ik nog wel wat ik ga doen.

Oja, sinds wanneer kan oma internetten? Fijn dat de kaart is aangekomen.

voor de foto's kijk op deze site:
http://http://www.mijnalbum.nl/Album=RQKQSC8H

wel ff zelf die laatste dingen dr aan plakken, anders klopt de site nog niet.

  • 17 April 2010 - 14:24

    Ankie:

    Heej Luke!!
    Hoe is het daaar??:D
    Bedacht ineens dat ik je allang niet meer gezien had op t werk!!
    Maar zie dat je over 48 dagen alweer terug bent?:)
    Dus je komt dan ook weer gewoon werken?:)
    Nouu veel plezier nog en succes:D

  • 18 April 2010 - 09:26

    Hilde:

    heej luky

    De foto`s kun je zo niet zien....
    als je het in de balk invoerd dan komt er een fout te staan en je kunt er niet op klikken want alleen de http is een link:P

    Het is hier nu super mooi weer :D
    en ik ben al verbrand in mijn gezicht :@

    maar ja jij nog niet verbrand of zo (A)

    xxx Je lieve zusje

  • 19 April 2010 - 17:15

    Jan S:

    Beste Luke,

    Ik hebt het gelezen is een hele ervaring en spannend hoop dat je nog veel plezier hebt.


  • 19 April 2010 - 18:38

    Peet:

    Has die Luke!!
    Leuk te lezen dat het goed met je gaat!!
    laat je ook zo'n mooie prent van je tekenen in Parijs?
    daar slaan ze je toch ook mee om je oren??
    Wij zijn druk met de voorbereidingen van mieke's communie...we zullen er 1 op je gezondheid drinken as zondag!!
    tot mailens....

  • 23 April 2010 - 15:11

    Maud:

    Heeey Luke,

    Leuk om te lezen dat je je daar goed vermaakt!
    Hier gaat alles zn gangetje, er worden wel 100 mails gestuurd per activiteit ipv de stanaard 10 ofzo.
    Nou hopen dat je auto het nog volhoudt (en jij zelf ook natuurlijk) en nog veel plezier daaro!

    Gegroeett

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luke

Actief sinds 19 Maart 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 30617

Voorgaande reizen:

14 Januari 2013 - 10 Augustus 2013

American Dream

05 April 2010 - 04 Juni 2010

Eurotrip!

Landen bezocht: