je ne parle pa france - Reisverslag uit Boulogne, Frankrijk van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu je ne parle pa france - Reisverslag uit Boulogne, Frankrijk van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu

je ne parle pa france

Door: Luke

Blijf op de hoogte en volg Luke

09 April 2010 | Frankrijk, Boulogne

huppaa? ik ben al in frankrijk! alhoewel sommige dachten dat mn auto de grens nog niet haalde. ik heb altijd gezegd dat ik zelfs zwitserland zou halen, (klein zitserland dan wel he :p)

woensdag avond nog weze stappen tot in de late uurtjes met een paar duitsers, erg gezellig! donderdag morgen was wel zwaar haha.

wavre was mooi, maar had er meer van verwacht.
gister geslapen in lille, meer dan slapen heb ik er niet gedaan, na 6 uur was alles dicht! geen cafe te vinden.

oja, als iemand nog een keer naar frankrijk gaat, neem n kilo wiet mee, en je bent millionair. overal waar ze m'n nederlandse kenteken zien, vragen ze om wiet.

zit nu in boulonge sur mer, om morgen naar merlinmont te reizen, (aan de kust).
T weer is super hier, kon vandaag de hele dag in m'n t-shirt lopen.

k heb vandaag zelfs m'n eigen was gedaan! Bij de wasserette hadden ze helaas geen droger, dus heb mn kleren maar op de hoedenplank gelegd, werkt ook!

Ook op deze pc kan ik helaas geen foto's plaatsen, door t gebrek aan 'n kaartlezer. Maar, hou de site in de gate!

Oja, bedankt voor de reacties! En nee, k heb nog geen chick gevonden :p

ooievaar!

• 10 April 2010 - 14:21

Jacqueline :

heey luke:d

zo te lezen heb je het super leuk en mooi. nog veel plezier met je reis.
    ben benieuwd naar de foto's.

groetjes jacqii

• 10 April 2010 - 21:18

Pappie:

Hoi luke hier is het weer ook goed, de rest ook trouwens, we willen foto`s zien, kijk ook even op je hot mail voor meer info, gr pap en mam

• 12 April 2010 - 07:09

Marian En Nico:

hey Luke,wat leuk om zo op de hoogte te blijven met al je gereis!! we vinden het wel superspannend dat je met JOUW autootje,deze hele reis aflegd.We hopen dat ie het goed volhoud!!! Je bent toch wel lid van de wegenwacht-buitenland geworden(hoop ik)!!hahaMaak er een geweldige tijd van,en geniet volop!! we mailen, doeiii xxx

• 12 April 2010 - 21:19

Peet:

Haa die Luke!!!!
    Geweldig dat je wagentje het zo goed volhoudt!!
    Je bent goed verzekerd mag ik hopen??
    Heerlijk dat je in je shirt hebt rond kunnen lopen....geniet ervan!!!
    We volgen je via de site..dus...laat maar lekker komen die(sterke) verhalen!!!
    Waar eet jij?
    kook jij zelf wat of eet je onderweg?
    en waar slaap jij? in hotels of ook onderweg??

geniet ervan!!!!
    truste...Peet en de rest!

• 13 April 2010 - 07:03

Jos En Tiny De Beer:

Hoi Luke,
    Geweldig om te lezen dat het goed met je gaat "avonturier" en dat je AUTO het super goed doet maar dat komt ook omdat jij er z'on goed vertrouwen in hebt daarom loopt hij als een tierelier natuurlijk.Erg leuk de foto's die je hebt verstuurd, waar ze daar al niet een standbeeld van maken!!!!
    Het is daar niet anders dan hier,toch.Geniet van alle mooie, leuke, waardevolle dingen om je heen.SUCCES.Gr.Jos en Tiny. Tot Mails

• 13 April 2010 - 17:05

Mega Mitsy:

heey lucy luke

jij lekker weer daar :D
    bij ons gemiddeld zoon 14 graden smiddags

maar uh al lang niks meer gehoord ga is snel naar een internet café :P(A)

was park astrix of zoiets leuk???
    of kwam je toch niet meer binnen :P

dikke kus Mega Mitsy

• 13 April 2010 - 17:11

Maamaa (A):

heey luke,

bij de foto`s van dag drie staat er eentje tussen die ik niet begrijp....

die van gerrit was er ook?!?!

leg is efkus uut.

greats mam

• 13 April 2010 - 21:08

Stoine:

Eej Luke, niet te geloven dat je auto nog rijd!! Wel lekker weer dus daar! Dalijk kom je nog een beetje bruin terug?? Veel succes nog daar!

• 16 April 2010 - 16:41

Bob:

Hey Luke!

Hartstikke leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt. Het zal een hele ervaring zijn. Veel succes met het vervolg van de reis. We horen van je!

Groet, Bob

• 16 April 2010 - 17:52

Oma:

Hoi Luke ik heb je kaart ontvangen, leuk dat je aan me hebt gedacht, ik ga met de ouderen ook naar Brussel zorg goed voor jezelf en laat nog eens wat van je horen.Plaats ook foto`s dan kunnen we zien waar je zoal geweest bent.
    groetjes Oma Oirlo