Italy! - Reisverslag uit Vicenza, Italië van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu Italy! - Reisverslag uit Vicenza, Italië van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Italy!

Door: Luke

Blijf op de hoogte en volg Luke

23 Mei 2010 | Italië, Vicenza

het is al weer (veelste?) lang geleden dat ik tijd heb gehad om hier iets te typen, maar heb nu eindelijk is tijd genomen om achter de pc te zitten.

In de tussentijd heb ik natuurlijk niet stil gezeten, ben eerst naar zwitserland geweest, waar ik (helaas) maar 2 dagen bleef. Zwitserland is echt mooi! Heb zelfs door de sneeuw gereden, en op een weg met daarlangs meters hoge sneeuwmuren! Boven in de bergen vroor t zelfs! Al die bergen daar, de tirolerhuisjes en de bossen, super om te zien!

Erg raar is het dan om de volgende dag in milaan rond te lopen, in de volle zon in een T-shirtje. In milaan was het trouwens gekkehuis, overdag was dr iets met veteranen, waardoor de hele binnestad vol stond, s avonds was de huldiging van intermilaan, die landskampioen geworden waren.

Na milaan ben ik door de bergen richting pisa gereden, waar natuurlijk (als n echte toerist) foto s werden geknipt van die scheve toren.

Hierna was rome aan de beurt, een grote stad met slechts 2 metrolijnen! Volgensmij doen de busmaatschappijen er alles aan om het voor buitenlanders zo onduidelijk mogelijk te maken, dus die heb ik niet gebruikt. Het is wel een oude, maar daarom om mooie stad!
Ook vaticaanstad moest natuurlijk bezocht worden, het vaticaanmuseum, de baseliek en dat grote plein heb ik bezocht. De paus heb ik overigens niet gezien =p (beeedaankt vuur die bloeeme)

Ben nu in vicenza, en heb vandaag venetie bezocht. Aangezien je daar alles moet lopen (auto s zijn verboden, bussen dus ook), ben ik aardig moe, opzicht is het een mooie, (opmerkelijke) stad, alleen t was nie zo slim om dr op zondag heen te gaan, veelste veel touristen, met allemaal n zondagstempo, blegh!

Morgen vertrek ik richting het gardameer, wat erg mooi schijnt te zijn.

11 dagen, dan is dit grote avontuur al weer tot zn einde...helaas!
Het lijkt wel alsof ik vorige week pas ben vertrokken uit nederland!

Tot snel allemaal!

• 24 Mei 2010 - 07:45

Tiinaa:

Lieve Luke,

Nog 11 dagen maar? Pff het gaat erg snel zeg! Geniet nog van je laatste dagen en tot snel!

dikke kus
    tina

• 24 Mei 2010 - 09:18

Hilde:

heey lukie

nou dat wordt dan nog een keer naar zwitserland op vakantie (A):P
    hier gaat alles goed en is het nu ook 4 dagen mooi weer 24 graden:D

geniet nog van de rest van je reis. En niet verbranden in dat oh zo mooie Italië !!!

xxx mitsy

• 24 Mei 2010 - 09:38

Giel:

Hey Luke,

al erg veel gezien zeg! Veel plezier nog de laatste dagen en dan zien we je wel weer een keer in Oeldere verschijnen;)!!

Groeten,
    Giel

• 25 Mei 2010 - 07:26

Marian:

hey hallo Luke, zo na wat ellende,toch weer zonneschijn,al is het nu in Italie. En ja,bij en rond het Gardameer schijnt het echt mooi te zijn.Smeer je maar goed in,anders is het genieten afgelopen.Wij hebben nu ook eindelijk mooi weer,ruim 20-24 graden.Nou,geniet nog van die 11 dagen,en we zien je weer eens via de mail,doei.

• 27 Mei 2010 - 22:51

Pap:

Hoi Luke geniet en laat de laatste dagen van je reis net zo voorspoedig zijn als het begin, zet nog wat op de mail wat je allemaal doet hier alles goed, gaat zijn ganggetje, gr pap

• 28 Mei 2010 - 12:00

Tonnie:

Hoi Luke,

Nog 6 daagjes geniet er nog maar lekker van.Goeie terug reis, en tot heel snel, want we hebben jewel gemist!!!
    Veel liefs, xxx

• 28 Mei 2010 - 19:39

Leentje:

Hallo Luke,

Alles wat leuk is heel snel voorbij.Maar een ding is zeker vergeten doe je het nooit.
    Geniet dubbel van de laatste week.

• 30 Mei 2010 - 13:55

Wilma:

Hey Luke, nog maar een paar dagen. Lijkt inderdaad nog niet zo lang geleden dat je hier vertrokken bent.

Dat in Milaan is toch wel iets aparts, dat je daar bij was. Ik weet niet of je van voetbal houdt maar dan ga je mee met de menigte, lijkt me.

Nou geniet van je laatste dagen.

• 31 Mei 2010 - 19:25

Jan S:

Nou Luke nog veel plezier de laatste dagen van je vakantie.

• 01 Juni 2010 - 14:45

Geert En Nel:

Ha Luke
    Over drie dagen zit je vakantie erop Wat is de tijd toch snel voorbij gevlogen.Geniet er nog lekker van die laatse dagen, en een goeie reis terug naar Oostrum
    gr. Geert en Nel.

• 01 Juni 2010 - 16:33

Marian:

Hey Luke,de laatste daagjes breken aan....wat is het toch snel gegaan,ofniet?? Zo ben je nog maar net weg,en zo ben je alweer bijna thuis!! Geniet maar dubbel van die laatste dagen,en tot binnenkort! Blijf voorzichtig,doeiiiiiiii

• 01 Juni 2010 - 18:22

MaartenW:

ideaal voor je dat je auto het blijft doen en dat er geen problemen meer zijn met tomtoms die weggehaald worden enzo ;)!

veel plezier met je laatste dagen en goede terug reis!

• 01 Juni 2010 - 20:38

Jos En Tiny De Beer:

Hoi Luke,
    Wat kunnen 2 mnd. snel voorbij zijn vooral als je vakantie hebt ze vliegen als het ware.Ik tel dat jij 7 landen hebt bezocht in die tijd, nou je hebt je Europatrip wel besteed en zult dan ook heel wat te vertellen hebben als je weer terug bent. Wij wensen je een goede reis terug naar Oostrum, tot
    donderdagavond bij jullie thuis om dan naar je mooie verhalen te komen luisteren en te zien hoe het met je gaat.
    Een goeie thuis komst en tot donderdag.
    Groetjes Jos en Tiny

• 01 Juni 2010 - 21:45

Heriga En Jo:

Nou Luke het einde is in zicht als je dan zo dicht bij huis zit verlang je natuurlijk wel weer naar je eigen bedje als ik dat tentje zo van je zie.En ik geloof ook wel dat je weer eens onder de gewone mens wil komen zoals wij dus Luke tot donderdag avond als je uitgeslapen bent.....
    Let wel op de laatste kilometers dat je nog steeds op tijd stopt.