Dag 3 - Reisverslag uit Brussel, België van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Brussel, België van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Luke

Blijf op de hoogte en volg Luke

07 April 2010 | België, Brussel

Hehe, eindelijk het eerste berichtje op deze site.
gister in Antwerpen geweest, mooie stad! Veel gezien, en (te) veel gelopen. In het hostel had ik 'n (gratis) plattegrond gekregen met allerlei toeristische info erop, super handig! Met de plattegrond op zak, door antwerpen gelopen, en bijna het hele centrum gezien.

Vandaag naar brussel gereden, 10 kilometer file. Vandaag ging alles fout, door de file was ik dus telaat bij het europeesparlement, waardoor ik de rondleiding miste, achja, dan maar mn dagprogramma omgooien. Dus heb een fiets gehuurd bij vilo, erg handig & goedkoop! E 1,50 per dag! Ondanks dat het zo goedkoop is, zie je er niemand mee fietsen, je ziet alleen maar auto's rijden.

Ben naar het paleis van justitie gefietst, waar eigenlijk een rondleiding zou zijn om 10, nou niet dus, er waren iedere dag rondleidingen, behalve vandaag natuurlijk. Doorgefietst naar het paleis van de koning, het centraal station, het warande en het jubelpark nog gezien. Hier stond ook de triomfboog van brussel.

Dadelijk nog naar de zeikende standbeelden (jaa het zijn er 3!), en natuurlijk een brusselse wafel eten. Morgen opweg naar Wavre.

Het weer is wisselvallig mooi, maar gelukkig geen regen.

Kan hier helaas geen foto's plaatsen.

Tot de volgende keer!

• 07 April 2010 - 16:19

Wilma:

Wat een pech!
    Als je inderdaad het nodige met de fiets wil afleggen zit je niet op regen te wachten, dus dat is dan een meevallertje. Misschien op de terugreis nog naar het Europees parlement of het paleis van Justitie? Ik heb nog niet je hele tocht nagelopen of je dan in de buurt bent.

• 07 April 2010 - 17:33

Tonnie:

Luke, je moet ook meerdere brusselse wafels eten, dan kun je ook grotere afstanden afleggen tevoet.Vergeet je niet om genoeg kiekjes te maken, want die willen we natuurlijk wel zien!!!Succes met je verder reisplan. Lieeffss

• 07 April 2010 - 18:17

Sandra:

Hee,
    Was me net aan het afvragen
    wanneer je ook al weer ging (ik wist ergends begin April) en nu ben je al weg zonder dat ik je een fijne reis heb gewenst!

Pff vind je het nog steeds leuk zo alleen op reis?;) ik blijf er bij dat ik het niets zou vinden al zeker niet als je in de file staat!

Succes en veel plezier met het reizen.

xx Sandra

• 07 April 2010 - 18:24

Papie:

Hoi Luke Antwerpen is een mooie stad en brussel ook jammer dat mijn Frans niet zo goed is want dat spreken ze in Brussel zorg dat je het leuk houd, ben je nog geen chik of iets leuks tegen gekomen om samen wat op te trekken??
    veel succes verder we mailen, gr pap

• 08 April 2010 - 14:33

Heriga:

Nou Luke ik heb het er maar druk mee om al die waarbenjij.nu site's bij te houden. er gaat steeds meer jeugd de weide wereld in,maar geef je groot gelijk.En Luke aan die chik's heb je niets op vacantie die kosten alleen maar geld,dus die zoek je maar aan het einde van je vacantie op.Ik verheug me al op Wavre wat je daar tegen komt.

• 08 April 2010 - 17:10

Giel:

Zozo Luke! je wordt nog eens een echte sportman, lopen en fietsen, t moet nie gekker worden:P. En toch al een prestatie op zich om met die auto van je tot Belgie te komen!!Veel plezier nog verder!

• 09 April 2010 - 16:24

Geert En Nel:

Jammer, dat je het Europeesparlement hebt gemist. Dat was de moeite waard geweest. Luke geniet van je vakantie. gr. Geert en Nel.

• 10 April 2010 - 13:43

Janine Althuizen:

Hoi Luke,

heb van jullie pap het adres gekregen, kunnen we je af en toe eens in de gaten houden, en wat pap z'n chick's betreft, wacht maar tot je verder naar het zuiden af reist daar zijn de spaanse en italiaanse schone.of de bellas mujeres espanoles e italiano genoemd.

bon voyage

goetjes Janine