home sweet home - Reisverslag uit Oostrum, Nederland van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu home sweet home - Reisverslag uit Oostrum, Nederland van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu

home sweet home

Door: Luke

Blijf op de hoogte en volg Luke

03 Juni 2010 | Nederland, Oostrum

aan alles komt 'n eind... aan deze trip helaas ook!

M'n laatste verslag was in italy, ondertussen ben ik nog naar Oostenrijk en duitsland geweest.

Oostenrijk was echt precies zoals je t ziet op foto's... grote bergen waar koeien lopen met 'n bel om de nek. Blijkbaar slapen die dieren nooit, want zelfs 's nachts hoorde je die bellen nog steeds!

En meteen vanaf de dag dat ik Duitsland in reed, begon t te regenen! Gelukkig is duitsland niet het mooiste land van de trip, maar toch, het heeft wel wat mooie, oude steden (wat dr nog van over is dan).

Ben net thuis, moe, en ga nu slapen (check de tijd!)

Heel veel zin om nog meer over duitsland te schrijven heb ik nu ook niet meer =p

Bedankt voor het lezen, en misschien tot vanavond?

Luke

• 03 Juni 2010 - 08:58

Marian:

Hallo LUKE, welkom thuis en slaap maar eens goed bij!! Keigoed van jou,dat je zo in je uppie bent weg geweest!! Tot binnenkort....groetjes Marian en Nico.

• 03 Juni 2010 - 15:24

Heriga :

Zo luke het laatste berichtje is gelezen ik ben me nu mentaal aan het voorbereiden op vanavond om jou sterke verhalen aan te horen.Tot straks

• 03 Juni 2010 - 20:28

Wilma:

Hoi Luke,

Welkom terug in eigen land. Hier is het lekker wee. Heerlijk genieten in de zon achter in de tuin. Neem aan dat je een leuk feestje hebt gehad.

Groeten, Wilma