Bijna 3 maanden! - Reisverslag uit Buena Vista, Verenigde Staten van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu Bijna 3 maanden! - Reisverslag uit Buena Vista, Verenigde Staten van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Bijna 3 maanden!

Blijf op de hoogte en volg Luke

11 April 2013 | Verenigde Staten, Buena Vista

Al bijna drie maanden hier in het zonnige florida, wat vliegt de tijd voorbij! 3 maanden in Orlando betekend dat ik op de helft van mijn stage ben en mijn nieuwe locatie mij heeft ingepland om bij hun te komen werken! Vanaf maandag 15 april begin ik bij mijn nieuwe rol, operations. EINDELIJK weet ik waar ik kom te werken, namelijk een combinatie van Captain EO en Imagination! Captain EO is een 27 jaar oude 4D film met Michael Jackson in de hoofdrol. In de darkride Imagination word je rondgeleid door het imagination lab, en hier rij je langs de 5 zintuigen. Echter neemt Figment (een klein paars draakje) de attractive over na de zintuigen zien, ruiken en horen, en neemt hij je mee naar zijn eigen belevingswereld. Meer over die attracties als ik klaar ben met mijn trainingen!

Eerst nog een eerbetoon aan mijn huidige werklocatie, Sunshine Seasons! Ik moet zeggen dat ik het er super naar mijn zin gehad heb, leuke en minder leuke dagen heb gehad en heel veel nieuwe mensen heb leren kennen! Het was heel interessant om letterlijk een kijkje in de keuken te nemen!

Over twee weekjes weer een nieuwe blog bom vol over mijn nieuwe rol!

  • 11 April 2013 - 22:27

    Pap En Mam:

    Hoi Luke fijn dat je nu weet waar je 2e stage is we hopen dat het net zo leuk zal zijn als je eerste plek.
    We moeten je nog bedanken van (tante) Sien voor je leuke kaart ze schreef dat ze geen kaart terug kan sturen omdat ze verwacht dat je eerder terug bent dan haar kaart.
    Heb je de post van ons nu wel al ontvangen?? binnenkort gaan we pakken voor onze trip naar jou toe, we hopen natuurlijk ook op goed weer.
    Laat ons nog weten wat we voor jou mee moeten nemen, of kunnen meenemen niet op het laatse moment regelen.
    Hier is alles ok de lent begint nu te komen hier in het weekend komen we in de twee cijfers dus boven de 10 graden.
    gr en tot skipe, mam en pap.

  • 11 April 2013 - 23:29

    Wilma V.L.:

    Hoi Luke, zo te lezen gaat je American Dream voorspoedig. Prachtig wat je allemaal meemaakt.
    Wel fijjn dat je ouders bijna komen, kunnen ze ook zien in wat voor wereldje je bent. Geniet van je nieuwe uitdaging. groetjes Wilma

  • 12 April 2013 - 12:16

    Heriga Magermans:

    Dag Luke

    Pap en Mam verheugen zich erop om te komen kijken wat jij daar allemaal doet.
    De tijd vliegt inderdaad voorbij als ik dit lees.
    Hier bij ons alles zijn gangetje.
    Weet even niet wat ik verder kan schrijven voor nieuws dus toi toi Luke.

    Groetjes Heriga en Jo

  • 12 April 2013 - 13:42

    Bep Geerets:

    Heey Luke,

    Wat leuk om te horen dat je aan een nieuwe stageperiode begint, op een andere plek.
    Ga je nou de beroemde pasjes , moves van Michael Jackson leren??? ha ha
    Inderdaad, het is al weer 3 maanden geleden dat je bent vertrokken.
    Jeetje wat gaat de tijd snel.
    Maar het is ook een teken dat je het naar de zin hebt.

    Luke, wat heb je mam op der verjaardag een supermooie grote kaart gestuurd en een mooie bos bloemen, om jaloers op te worden!!

    Vanavond generale repetiit, voor morgen het groot concert; Windows of the world...van de fanfare met combo en zang.
    Super veel zin in!!

    Tot mails Luke, en niet te bruin worden he!
    GRe Mart bep Bram , Brenda en Teun.
    Ps; Bram heeft sinds een paar weken een vriendin...Brenda

  • 14 April 2013 - 21:29

    Tiny En Jos De Beer:

    Hallo Luke,
    Eindelijk weer eens een berichtje van de buren!!! Hoe dat komt? Jos en ikzelf hebben de laatste 2 maanden behoorlijk in de lappenmand gezeten, maar we zijn er weer uit gekomen!! Gelukkig wel.
    Ik lees in je verslag dat je het nog steeds goed naar de zin hebt en dat de helft van de stage er inmiddels al op zit. Fijn dat je nu weet waar je zodadelijk gaat werken ik hoop voor jou dat dat net zo goed bevalt als het vorige. Luke wat heb jij je Moeder blij gemaakt met een prachtige bos bloemen en een mooie kaart ze was reuze trots en glunderde van oor tot oor.Maar ook Ted heb je verrast met een mooie kaart voor zijn 18 verjaardag en een Big Botlel Bier, ook die was apentrots om dat aan Oma en ons en zijn vrienden te laten zien. Inmiddels is het weer hier Lente te noemen en daar keek iedereen wel naar uit.
    Nou Luke vanuit Oostrum wensen wij je veel succes met de tainingen en in je nieuwe rol operations.
    Het ga je goed Luke en de Hartelijke Groeten van,

    Jos en Tiny de Beer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luke

Actief sinds 19 Maart 2009
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 30613

Voorgaande reizen:

14 Januari 2013 - 10 Augustus 2013

American Dream

05 April 2010 - 04 Juni 2010

Eurotrip!

Landen bezocht: