Nog 1 week te gaan! - Reisverslag uit Oostrum, Nederland van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu Nog 1 week te gaan! - Reisverslag uit Oostrum, Nederland van Luke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Nog 1 week te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Luke

07 Januari 2013 | Nederland, Oostrum

Over slechts 1 week is het zo ver, mijn reis naar de USA gaat beginnen!
Nog 1 bomvolle week te gaan in Nederland, waarin veel leuke dingen staan gepland.

Aanstaande zaterdag is mijn afscheidsfeestje en zondag vertrek in alvast naar Amsterdam, om daar een nachtje daar door te brengen.

Ik probeer regelmatig wat op deze site te zetten, als je het leuk vind om mij te volgen kun je je links op de pagina aanmelden voor de mailinglijst (Meld je aan voor de mailinglijst).


  • 07 Januari 2013 - 21:26

    Tessa:

    Hé Luke,

    Leuk dat je met de reisverslagen begonnen bent :)! Ik ga je zeker volgen.
    Geniet nog van je laatste weekje in Nederland!

    Groetjes, Tessa

  • 08 Januari 2013 - 13:34

    Pap En Mam:

    Hoi Luke niet af en toe wat erop zetten regelmatig wat plaatsen dan komen we alvast in de mood voor onze reis, veel succes daar, en we volgen je gr Mam en Pap.

  • 12 Januari 2013 - 17:56

    Tiinaa:

    Lieve Luke,

    Ik ga je zeker volgen en ben erg benieuwd naar je avonturen en verhalen daar in Amerika!
    Tot straks op je afscheidsfeestje:)!

    Ik ga je missen!
    Liefssxx

  • 15 Januari 2013 - 09:05

    Peet:

    hey Luke!
    ben je veilig aangekomen in het grote Amerika??
    Ben maar blij dat je gisteren bent vertrokken..want het sneeuwt hier nu en alles zit op z´n gat! Vanmorgen de langste file ooit!! 1000 kilometer file!!
    Vluchten uitgesteld...
    Dus op het goeie moment vertrokken!

  • 15 Januari 2013 - 19:30

    Heriga Magermans:

    Dag Luke
    Ik zie dat je site goed bekeken wordt.
    Geniet ervan want die kans krijg je niet gauw weer.
    We blijven je volgen.

    Good Luke
    Groet Heriga

  • 16 Januari 2013 - 19:13

    Wilma:

    Hoi Luke,

    Aan jullie pa, zoals je had aangegeven, dit adres gevraagd.
    Ben zeer benieuwd naar je verhalen.
    Dus nog een volger erbij! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luke

Actief sinds 19 Maart 2009
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 30625

Voorgaande reizen:

14 Januari 2013 - 10 Augustus 2013

American Dream

05 April 2010 - 04 Juni 2010

Eurotrip!

Landen bezocht: